Thursday, October 14, 2010

Carwash Sendirian Berhad

Aku sebenarnye lebih suke untuk cuci kerete aku dengan sendirinya, n aku tak berminat untuk hantar ke kedai cuci kereta..mung sebabnye aku dari skolah menengah lagi dah di biasa kan untuk cuci sendiri kereta abah n mak aku..kalau family aku nak kuar g mane2 aku la yang kene makesure kan kerete tu bersih, suci dan murni hehehe..sampai la skarang ni, tugas aku kat umah stil sebagai pencuci kereta..sebab sekarang aku pun dah agak busy aku cuci kereta aku just mase ujung minggu je..lagi la sekarang, aku kene cuci 3 buah kereta kat umah aku iaitu diketuai oleh Naza WMB 8062, Perodua Kancil WKE 7389 dan juga Perodua Kancil WHE 5808..tapi sekarang aku selalu di bantu oleh adik aku Miji untuk jirus2 kereta 2 di umah aku..

No comments:

Post a Comment